Procek + płyta + pamięć

Autor: Tomek <b_a_z_g_r_u_s__at_yahoo.com>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 19:08:33 MET

Witam,
od ponad roku nie śledziłem postepu wyścigu Intel - AMD i mam teraz
problem z wyborem procka do składanego komputera (maks 3000 PLN z LCD).

Na razie widzę, że mam do wyboru w miarę tanie procki Sempron i dużo
droższe Athlon 64. Z drugiej strony mamy Intela z dużo wyższymi zegarami
ale mniejszym cachem.
Oczywiście wraz z prockiem trzeba wybrać płytę i pamięć, tak aby
współpracowały ze sobą.

Dlatego pytam czy poniższy zestaw ma sens:
AMD Athlon 64 2800+ OEM
Abit KV8PRO (K8T800 Pro),SND,GbLAN,SATA,ATX
DDR 512MB PC3200 400MHz KINGSTON
(a może użyć 2x256 MB w trybie DualDDR?)

Czy wydajnośc tego w stosunku do
AMD Sempron 2200+ OEM
Abit NF7-S2G (nForce2),SND,AGPx8,DualDDR,SATA,GbLAN,ATX
DDR 512MB PC3200 400MHz KINGSTON

Będzie znacząca ???