Aktualizacja BIOSU

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 18:32:07 MET

To znowu ja :-) Pisałem w poście "BIOS: nie mam 'PC Health Status'"
o tym, że płyta główna (MSI K7T266 PRO2) się drze po włączeniu kompa... itd

Już wiem, że muszę zaktualizować BIOS żeby wyeliminować problem.
Na stronie MSI jest wersja BIOSu, która:
"Support low RPM CPU system fan"

to chyba powinno rozwiązać problem...

Ale mam pytanie (bo jeszcze nigdy BIOSu nie aktualizowałem);
wybrać chyba najnowszą wersję, tak ?
Nie muszę chyba wybrać dokładnie tego BIOSu który usuwa problem, który
opisywałem. Chyba jest tak, że późniejsze wersje zawierają wszystkie
rozwiązania poprzednich- czy tak?:-)