Zintegrowany dźwięk + Front Audio Connector

Autor: Jakub Lambrych <a_at_b.com>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 16:26:18 MET

Szanowni Grupowicze,

próbuję właśnie podłączyć zintegrowaną kartę muzyczną (ALC850 UAJ) na
płycie Guigabyte K8NS-939 do jacków na przedniej stronie obudowy. Na
razie próbuję podłaczyć mikrofon. Z obudowy wystają następujące kable DO
MIKROFONU:

1. MIC IN
2. MIC BIAS
3. GROUND

Zaś na F_Audio na płyci głownej:

1. MIC
2. GND
3. MIC BIAS
4. POWER

Wszystko odpowiednio łaczę tj. 1-1,2-3,3-2 odpalam system i oto co się
dzieje:

po podłączeniu mikrofonu z przodu widać, ze Sound Effect wykrył, że coś
się podłacza do jacka i próbuje ustalić co zostało podłączone (Sound
Effect to program Gigabyte do zarządzania wyjściami/wejściami audio. Po
każdym podlaczeniu/ odłączeniu wtyczki SE sam rozpoznaje co pod jakim
jackiem jest podłaczone).

Niestety, po owym wykrywaniu, Sound Effect pokazuje, że na różowym
wyjściu stan jest "not-connected". Takiego komunikatu nigdy wcześniej
(tj. przed podłaczaniem jacków z przodu) nie miałem. Przy podłaczaniu
np. głośników pod mikrofon dostawałem komuniakt "no-signal", ale nie
"not connected".

Czy ktoś z was może wie, jak to poprawnie zainstalować?

Pozdrawiam i dzięuję za odpowiedź,
Jakub Lambrych