Re: laptop do 4500

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 14:01:42 MET

> Stąd zastanawiam się nad czymś
> słabszym (zamiast pentium to mobilny celeron, ale lepszej firmy).

W 2002 roku kupiliśmy z kuzynem laptopy, ja IBM (PIII 500 używany z 1999
roku) on Aristo (nowy z Celeronem 1200).
Efekt jest taki że mój pracuje do tej pory a jego leży w szafie. Aristo był
naprawiany dwukrotnie w okresie gwarancyjnym a po skończonej gwarancji
ponownie zaczął się p**** Mój smiga do tej pory bez zarzutu, przy okazji ma
więcej wyposażenia, jest porządnie wykonany i stabilny, a wydaliśmy na oba
laptopy tyle samo pieniedzy 3500 brutto (Aristo był nawet ciut droższy)