Re: Odp: 50Gb poszlo sie ...

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 13:45:57 MET

"BQB" 421592ad$1@news.home.net.pl

> No cóż ostatnio wymyślono HVD - to nie jest rozszerzenie czegoś
> istniejącego, to coś nowego - tą technologię będzie można wykorzystać w
> HDD być może, jeśli uda im się zrobić coś innego z falami magnetycznymi.

Mnie chodzi o coś innego. O rozwiązania typu pamięć wirtualna
czy kolejkowanie albo cache procesora szybsze od RAMu i droższe,
ale stosunkowo małe, więc niezwiększające ceny całości zbyt
mocno. Innymi słowy -- chodzi mi o cwane ;) podejście do pewnych
problemów -- coś, w czym pomysł ma wartość największą.
(a nie na przykład zaangażowanie technologiczne) :)

Takim skokiem był rzecz jasna sam procesor, który nie wykonywał
stale tego samego, ale dawał się ,,dowolnie" :) programować. :)
(ponoć początkowo powątpiewano w przydatność czegoś takiego
i nie wróżono temu czemuś przyszłości)

HVD jest kolejnym (nienowym zresztą, bo pomysł liczy sobie ze
trzydzieści co najmniej lat) podejściem do tak zwanych pamięci
masowych. I jeśli coś stało na przeszkodzie, to nie sam pomysł,
czy raczej jego brak, ale właśnie bariery technologiczne.

--spacja
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@acii.art.pl '.O_'