Re: pytanie o krecenie komputera!!!!

Autor: nospam <_at_interia.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 13:10:18 MET

Piotrek napisał(a):
> mam taki zestaw :]
>
> sempron 2300
> plyta asrock k7vt4a+
> gf4 mmx 64
> baracuda 8o gb
> pamieci goodram 2x256
> i takie pytanie
> jak przestawie fsb z 166 na 200mhz to tyle wystarczy ?
> bo wtedy procesor sie taktuje i pamieci ale czy to nie jest szkodliwe np.
> dla plyty i dysku twardego ?
> jestem dopiero poczatkujacy i prosze mnie nie krytykowac za tendencyjne
> pytanie [
> aczkolwiek ono dlamnie takie nie jest ]
> [...]
1. NAjpierw przejrzyj archiwum grupy. Tam na pewno znajdziesz odpowiedź
na twoje pytanie.
2.Podkręć na 200 MHz zobacz czy ci sie komp odpala. Jeżeli tak to
zapodaj sobie Prime'a tak na kilka godzin. Jeżeli sie nie wywali to
wszystko ok.
Jeżeli Prime sie wywali to spróbuj zwiekszyć napiecie na procku (ramie),
ale powoli bez szaleństw. Potem znowu Prime.
Pamiętaj, że jak podkręcisz proca to bedzie sie bardziej grzał i musisz
mieć dobre chłodenie.

PS. te pamięci to są PC3200?. Jeżeli nie to raczej nie podkręcisz do 200MHz.