Re: Celeron 2,4 - Czemu u mnie taki powolny?

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 11:34:30 MET

Dnia Thu, 17 Feb 2005 21:04:23 +0100, darek_radom napisał(a):

> Mówisz poważnie? (pytam tak na wszelki wypadek).
Oczywiście że tak

> I jest to podkręcenie bezpieczne?
teoretycznie każde podkręcanie jest niebezpieczne, ale OC w rozsądnych
granicach nie wiąże się z żadnym ryzykiem. Te celerony mają spory
zapas mocy i nie będzie problemu żeby przekroczyć granicę 3.5 GHz.

>Z lepszym/bez zmian chłodzeniem?
Bez zmiany chłodzenia ustaw go na 3 GHz. Napięcia procesora pewnie
też nie będziesz musiałzmieniać.

> Radlink`iem udaje mi się podkręcić:
> Rdzeń - do 405
> Pamięć - do 243 (powyżej przy starcie systemu monitor się nie odpala -
> system tak)
No to już są wartości przyzwoite. Teraz jeszcze dodajesz Ramu i masz
całkiem wydajny sprzęt.