Re: Prescott kontra Northwood (P4 3.0 GHz HT)

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 10:45:46 MET

> poluj na tego z HyperThreading. Po krotkim uzytkowaniu docenisz jego
zalety. Ja
> np nie wyobrazam sobie teraz pracy bez HT. Bylo to moje pierwsze Pentium i
teraz
> tylko HT :)

Co do HT to jestem na 100% przekonany, w ramach magisterki prowadze dużo
intensywnych obliczeń i uzysk choćby 50% to dla mnie dużo czasu. Muszę się
jeszcze wywiedzieć czy moja płyta ASUS P4XE-S uciągnie Northwooda i czy
wogóle wspiera HT ale wymiane biorę pod uwagę bo pójdzie razem z procesorem
do kogoś...

Zastanawiam się jeszcze nad Athlonem64... ale do moich zastosowań będzie
raczej mniej wydajny, choć szanuje tego procka :)