Płyta uszkodziła nagrywarkę :/

Autor: CFR <cfr_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 10:37:34 MET

Umieściłem płytę (którą zresztą wiele razy czytałem) i napęd nabrał
obrotów i dało się usłyszeć charakterystyczny dźwięk, który skojarzył
mi się z ... bębnem pralki gdzie pranie jest nierówno rozłożone :/
Podejrzewam, że płytę stuknęla głowicę czy coś takiego.
Niestety teraz nie czyta mi rzadnych płyt, czytnik coś tam kombinuję ale
nic z tego nie wychodzi. Płyta się nie kręci i chyba tylko głowica
pracuje (słyszę jak coś się przemieszcza).
Czy pozostał mi już tylko serwis czy da się to zrobić samemu?

Pozdrawiam
CFR