Modowanie nie do konca.....

Autor: Filip Fila <Filip.Fila_at_and.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 09:54:50 MET

Czesc

Mój kolega kupił sobie takowa grafike Radeon 9800SE Sapphire 128 MB DVI /
tv-out bulk (256-bit).I chciał ja zmodowac wiec sciagną sobie stery omegi
2605a i zainastalował i po instalacji sterów wyskoczył komunikat w którym
było napisane "karta graficzna będzie testowna około 1 min z powoduje to
bezczynnosc systemu". No i koles uruchomił kompa wszedło do windy a tu sie
nagle wyłaczył sie monitor i napisało brak sygnału z wyjscia DVi, tak mi sie
zdaje ze to jest ten test który ma trwac minute a u kolesi trwa jakies 10
min i nic dalej obraz czarny i brak sygnału ja sam nie wiem co to jest moze
trzeba czekac dłuzej. Za pomoc z góry dzieki

P.S Moze ktoś posiada link w jaki sposób zmodowac rivatunerem???

Pozdro
Flaker