Re: drukarka panasonic kx-6500

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 09:38:19 MET

Użytkownik "artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cv46pp$227s$1@sabat.tu.kielce.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Taką pamięć chyba, 8MB (jeżeli to jest taka sama pamięć
> jak z PC, a nie jakaś specjalna) włożyłem w slot i ustawiłem
> dostępną, tyle ile włożyłem i nie potrafiła wydrukować
> niewielkiego rysunku cz/b (jakieś 2-3 MB).
> Czy to normalne?
> A może jednak pamięć musi być jakaś specjalna?

Dokopałem się. Pamięć musi być zwykła, nie EDO, no i maksymalnie 4 MB.
Ilość rozpoznanej przez urządzenie pamięci uzyskasz na wydruku testowym
(tym bezpośrednio z drukarki, nie spod Windows). Odpowiednio do tej
wartości zmieniasz też oczywiście wielkość dostępnej pamięci w
sterownikach Windows.

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/