Re: siemka RAM

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 23:47:25 MET

Użytkownik "Pawel 'el3ctron' N." <pawnow@konto.pl> napisał w wiadomości
news:cv35em$cqk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witajcie niusowicze, moze ktos mi powie co to znaczy przy pamieciach np
> (2-1-1-1) co to znaczy to w nawiasie wie mze to jest timing ale jak to
> kumać?
> El3.

No jak znajdziesz pamieci o takich timingach to znaczy !brac! bo to super
jest... generalnie im mniejsze te liczby tym lepiej, ta pierwsza jest
najwazniejsza i wynosi 2, 2.5 albo 3... im mniejsze tym lepsze.

I jeszcze jedno: pamiec ma jeszcze czestotliwosc, i timingi jakie mozna
osiagnac tez od niej zaleza.
np. ja mam pamieci 512mb TwinMos 400mhz CL3, ale chodza na 286mhz i
timingach 2-2-2-3, co jest IMO niezlym wynikiem;)

Mam nadzieje ze co nieco rozjasnilem
Pozdrawiam
Brovar