Re: Wentyl na GF FX5600

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 23:43:18 MET

Użytkownik "Witiia" <witiia_kasuj_bo_spam@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cv35ta$s0k$1@news.onet.pl...

> Ja na swojej odkręciłem po prostu wentylatori i zostawiłem sam radiator.
> Pod kartą umieściłem wentyl 80mm puszczony na 5V. Jest chichutko,
> chłodno - jest dobrze :)

Hehe nie ma tak lekko ;) bo wentyl chcialem odkrecic ale nie chcialo mi sie
isc po srubokret odpowiedni wiec probowalem nozem... efekty oczywiste -
normalnie odkrecic to sie nie da ;) bo sie srubki spsuly - jakies pomysly?
:D

A ten wentyl 80 mm to jak masz - pionowo czy poziomo? Bo ja mam pod karta
postawiony pionowo (przyklejony do 'dna' obudowy) wentyl Arctic Cooling fan
pro TC ktory wyciaga powietrze do tylu.. taka prowizora, bo na wprost tego
wentyla lezy jeszcze barracuda 80gb;)... heh ale przynajmneij dziala (dysk
chlodny) i jest cisza dosyc (dysk na gąbce)...