Re: Odp: 50Gb poszlo sie ...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 23:33:06 MET

Użytkownik "::-:: dysmorfofob ::-::" <lookas2002@poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:cv35em$cqi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Innym razem poeksperymentuje. Zreszta i tak teraz akurat pracuje na
> trialu Win 2k3 (dysk zostal na fat32). Natomiast nie widze powodu do
> panikowania przy Win 98 i dysku powyzej 137 GB. Jesli ktos mial
> jakies problemy z tym to raczej z powodu ignorancji.Podkreslam raz

Poeksperymentuj _teraz_, bo kiedy komputer się zwiesi i scandisk sam się
włączy, to będzie dużo za późno......

> jeszcze: sa sytuacje kiedy fat32 musi byc uzyty. Co mi po

Oczywiście że można go używać tam, gdzie to niezbędne. Ale nie ma sensu
wpierać ludziom, że jest bezpieczniejszy od FAT32, tak jak niektórzy w
tej dyskusji zdają się sugerować (nie twierdzę wszakże, że Ty tak
pisałeś). Radzę zrobić proste doświadczenie: ciągły zapis danych na
FAT32 i na NTFS i nagły reset, z palca. A potem obejrzenie skutków tej
prostej czynności ;-).

> bezpieczniejszym systemi plikow skoro na czesci komputerow, ktore
> uzywam nie bede mogl z niego odczytac danych?

Od tego są programy do odczytu danych z NTFS, np. darmowy NTFS for
Windows 98 http://www.sysinternals.com, albo NTFSReader
http://www.ntfs.com .

P.S. Podawałem Ci link do poczytania. _Najpierw_ go przeczytaj, potem
się wypowiadaj. To a'propos scandiska i "braku paniki".

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/