Re: Który plecak do laptopa ?

Autor: Marek Piaseczny <sddfslajsdl_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 23:05:58 MET

Użytkownik "Sebastian" <sebek@sisco.pl> napisał w wiadomości
news:cv2u4d$kio$1@news.dialog.net.pl...

> Szukam dobrego i wygodnego plecaka do laptopa, którą firme i model
> polecacie
> ? W tej chwili moimi faworytami są Samsonite i Hama.

Witam
Może plecak Targus za około 165zł na allegro i Geant? Także się przymierzam
do plecaka, obecnie używam torby Targus, którą dostałem razem z laptopem
ASUS A2D. Wykonanie torbu jest ok, jeśli plecak będzie podobny to warto się
nim zainteresować. Podejdź do najbliższego Geanta, tam ten plecak widziałem
i zobacz na "żywca". Jak się nie mylę na allegro dają wieczystą gwarancje.

http://allegro.pl/show_item.php?item=41675407 link do takiego plecaka.

Pozdrawiam