Re: Pytanie dot. DVDRW

Autor: Grecja <grecja_at_autograf.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 22:50:24 MET

Użytkownik "slavs" <slavs.nospammm@aster.pl> napisał w wiadomości
news:cv3339$5vu$1@mamut1.aster.pl...
> Witam!
>
> Mam pytanie, czy to jest normalne zjawisko, ze podczas nagrywania plyty
> DVDR, komputer niemal "staje deba". Dochodzi do tego, ze nawet muzyka na
> winampie przestaje grac, nie mowiac o robieniu innych rzeczy podczas
> nagrywania. A jezeli nie jest to normalne, jaka moze byc tego przyczyna?
> Dodam, ze takich problemow nie mialem podczas uzywania nagrywarki CDRW.

> Z gory dziekuje za wszystkie sugestie.

Sprawdź czy nagrywarka nie chodzi w PIO zamiast w DMA. Ja mam ten problem z
moja. Wtedy wlasnie dzieja sie takie rzeczy. Mozesz to sprawdzic w Panel
sterowania -> Zarzadzanie komputerem -> Menarzer urzadzen -> Kontrolery IDE
ATA/ATAPI we wlasciwosciach kanalu na ktorym masz podpieta nagrywarke.
Jezeli masz PIO zamiast DMA i nie da sie zmienic na DMA to odsylam pare
postow nizej, do mojego posta.

Pozdraiwam,
AM