jaki dobry tuner TV kupić ?

Autor: Pink <pink25_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 18:18:25 MET

Witam
Przymierzam się do zakupu karty, tunera TV.
Z rok temu tez się przymierzałem i jakos nie wyszło. Wtedy modny był KWord,
AVerTV Studio 303 i wiecej nie pamietam...

Co warto kupić ?

Moje wymagania:
1) Dobra jakość obrazu.
2) Aby można było zgrywać obraz i dźwiek z urządzeń zewnetrznych analogowych
(nie wiem czy dzwięk również za pomocą tej karty).
3) Dobrze by było aby w real-time mozna było kompresować obraz do mpega2
(przeznaczenie obróbka DVD) i aby była to OK jakość.
4) Miło, aby mozna było ustawiać harmonogram zadan kiedy co ma sie zapisywać
na dysk.
5) Dobrze tez aby można było (ale nie konieczne) aby ogladać jedeno a
zapisywac inny kanał na dysk.
6) Mógłby byc PIP tez.

na co wiecej warto zwrócic uwagę ?

Proszę o pomoc szanowne grono ekspertów w wyborze karty.

mój sprzęt
Athlon 2,6
1 GB RAM
2 x HDD 160 GB