Re: monitory LCD - czas rekacji ponizej 25 ms potrzebny?

Autor: Oli <paypost_at_NOSPAM1poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 16:32:48 MET

> hmm najlepsze IMHO są Eizo ale drogie mocno niestety - NEC i Iyama także
> Samsungi tu bym polemizował zależy,
> do takich zastosowań jak twoje polecałbym któryś z tych modeli:
>
> 19" NEC MultiSync 1970NXi
> 19" iiyama E481S-S
> 19" Samsung SyncMaster 193P

dzieki za pomoc. samsung wyglada najlepiej pod wzgeldem parametrow itd tylko
ta cena...
oczywiscie najbardziej cenowo pasuje mi Iiyama (ponizej 1900 PLN!! w
technologi MVA)
mowisz ze polecasz? zawsze mi sie wydawalo ze Iiyama jak Eizo to najwyzsza
polka i strasznie droga a tu taka niespodzianka...

musze poszukac gdzis w sklepie i obejrzec. czas reakcji 23 ms - do tej pory
mialem tylko monitory CRT wiec nie za bardzo wiem jak byc powinno a co jest
wskazowka ze trzeba sie zaczac martwic :(