Re: Nie ostrosc monitora: 19` CTR SONY

Autor: McMac <mcmac_at_pSlPuAsMnet.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 15:58:36 MET

On Wed, 16 Feb 2005 21:13:17 +0000 (UTC), "(A)rturo "
<olympusclub@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

>Nabylem niedawno monitor 19cali SONY Multiscan E400 - kineskop płaski.
>Monitor uzywany, rok produkcji: 2001r.
>No i zawuzaylem po kilku dniach uzywania ze nie ma pelnej ostrosci. Tj. U gory
>piekna ostrosc niestety tak od 10 cm od dołu traci ostrosc.
>Koryguje Convergence i nic nie daje. Najlepiej jest na 50/50 ale i tak nic z
>tego.

Parę lat temu pracowałem na dość drogiej 17-tce sony z płaskim kineskopem. Tu z
kolei obraz był ostry na brzegach a nieostry w środku. Nie było żadnej
możliwości regulacji.
Dodaj do tego "markowe" druty w trynitronie i "komfort" pracy zapewniony :->
Od tej pory mam awesję do monitorów sony.

--
 - Maciej Kulawik ----------------
 - mcmac@pSlPuAsMnet.pl --------------