myszczka Logitech MX 700, mały zasięg.:/

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 15:23:13 MET

Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczekm myszki MX 700( nie chwaląc się jest
to najlepsza myszka z jaką się w życiu spotkałem) >;-P.
Ale jest jeden mankament, (chyba w moim modelu) chodzi o zasięg.
 Kolega ma identyczny model i jego myszka spokojnie wyciaga 5 Metrów.
Moja natomiast max 0.5 Metra !!. Ktoś wie jak zwiekrzyć zasieg. Od czasu do
czasu bawię się elektroniką, ale nie mam schematu ideowego do tego modelu,
wiec nie bedę się bawił w "sapera".
Dzięki.