Re: Podlaczenie TV i TVout - ATI

Autor: RzR <nickx_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 13:30:11 MET

> Od razu? Bo jeśli po 10 sekundach, to starsze Catalysty i wszystkie
> (chyba)
> Omegi wymagają potwierdzenia zmiany ekranów.

Od razu, po 1 lub 2sek. ale stery sa nowe bo mial zainstalowane Centrum
Sterowania ATI. Wywalilem mu to na dziendobry bo jak jest zainstalowane
to nie dziala skrot "alt+F5" (przyzwyczajenie).
Czyli jesli nie wykryje TV nie przelaczy sie na drugi ekran? Bo cos z
tym bylo dziwnego. O ile pamietam u mnie jak nawet jest wylaczony TV to
sterownik przelacza ekrany, czyli po prostu gasnie monitor calkiem,
sygnal idzie na wyjscie s-video.