Problem z PenDrive (Actina 64MB).

Autor: Henryk <henryk_o_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 12:41:14 MET

 Witam
 Poszukuje programu ktory potrafi sobie poradzic z PenDrivem.
Przy probie wejscia na początku wyrzucał komunikat "wloz dysk do stacji G"
dopiero Manager Dysków pod W2k znalazł mi 55MB niezagospodarowanej
przestrzeni i odzyskał tylko 55 MB z 64MB.
Próbowałem to jakos zmienić, ale niestety nie znalazłem narzędzia które by
pomogło.
Jest taki programik R-Studio do odzyskiwania danych, który jest w stanie
podglądnąć dawną konfigurację i u mnie to wygląda tak: widzi - 62,5 MB ale
jest aktywna tylko partition0 (55MB).
Nie znalazłem żadnego programu który mógłby zarządzać PenDrive a sprawdzałem
już na (Win98 - fdisk, U-storage, PartitionMagic 8.05, RanishPartition itp.)
i jak na razie spasowałem. Może ktos ma jakiś pomysł ?

Pozdrawiam.