Problem z Via Apollo Pro 133 !!!

Autor: Henryk <henryk_o_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 12:37:54 MET

Cześć,

Wszystko zaczęło się jak otrzymałem od znajomego płytę Jamicon BX-6AV2
(JM-6av2) na Via Apollo Pro 133 (north bridge VT82c596B) i nie wiem dlaczego
system klatkuje przy
odtwarzanych filmach (zatrzymuje się na danej klatce idzie jakiś czas dalej
i znów się zatrzymuje).
Wcześniej miałem płytę na Intelu BX440 i nie było takiego problemu.
Nie posiadam oryginalnej CD ze sterownikami.
Czy mój problem może być spowodowany CHIPSETEM VIA, czy czegoś brakuje w
mojej konfiguracji (jakiegoś sterownika, acceleratora, na coś nie zwróciłem
uwagę) ?

Moja konfiguracja:
CPU Celeron 466, 256 RAM (1x128 sdram PC100+1x128 sdram PC133 for BX chip,
40 GB HDD, Geforce2 400MX 64MB.
System: WinXP (próbowałem także na Win2000), zainstalowany DX9.0c, via 4in1
4.55 (próbowałem już 4.17, 4.43, 4.47).
Próbowałem już na różnych kodekach z ffdshow, K-lite, divx Pack. Najlepiej
idzie na FFDSHOW przy ustawionym postprocessingu, ale to problemu nie
rozwiązuje.

Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam.