Abit Serillel2 i szuflada

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 11:01:01 MET

Do mojej płyty IC7-G podłączyłem dwa Serillele aby mieć po pierwsze DVD na
osobnym kanale i działa super oraz aby podłączyć dodatkowy dysk w szufladzie
także na osobnym kanale. Jako, że portów SATA dostatek to jest pięknie.
Niestety skończyło się pięknie jak wyciągnąłem dysk z szuflady. W tym
momencie komputer zgłupiał i nie może się uruchomić....
Czyżby nie dało się podłączuć serillela do SATA bez podłączonego fizycznie
dysku? Jak to obejść? Może moja stara szuflada adax jest do kitu? Trochę się
tym zmartwiłem.
Pozostaje mi podłączyć główny dysk (systemowy) tak, ale tu z kolei mam obawy
o niezawodność bo z dyskiem systemowym nie ma żartów, ale ten cały serillel
to niezła kombinacja.
No myślałem jeszcze o drugim rozwiązaniu: podłączyć serillela do sata z ICH,
ale nie wiem czy z nimi to zadziała bo w sumie serillel jest do silicona,
ale może zwykły dyask zadziałą, a tylko atapi musi być na silikonie.
A może jest szuflada podłączana do SATA na dysk IDE? (za rozsądne pieniądze
oczywiście)

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]