Re: arctic fan pro Tc jak...?

Autor: Przw <przemnet_at_poczta.fm>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 10:50:18 MET

Użytkownik "VooDoo" <V.o.o.D.o.o@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cut6d2$qtb$1@news2.ipartners.pl...
> ... sprawidz a raczej wymusisc na nim wieksze obroty ? mam go od niedawna
> i intel active monitor wskazuje ciagle ze ten wen. kreci sie w granicach
> 650-690 RPM a producent mowi ze RPM zaczyna sie od 1000 - 2500 RPM ,
> anyway mozna samemu to jakos ustawic zeby wiatrak wiecej sie obracal ?
> pozdro
> Czarny
 Ja mam ten cooler ( Arctic Cooling Copper SIlent TC /39 zł/ ) na swoim
 sempronie 2200+.
 Po włączeniu kompa, wiatrak wręcz stoi, po chwili zaczyna sie powolutku
 kręcić, zwykle ma obroty 500-700.
 Raz po włączeniu na godzinę 6 filmów jednocześnie rozkręcił się do 1100, a
 raz przy 3dmarku puszczonym poraz trzeci z kolei do 1200.
 Procek zwykle mam 45-55 stopni.
 Teoretycznie ten cooler ma mieć od 1500-3000 obr. Więc nie zdażyło mi się
 osiągnąć nawet jego minimalnej ilości obr. :)

 Przw