Problem z dyskiem

Autor: Piter <plc2000_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 07:53:18 MET

Kupiłem znajomemu dysk twardy Samsung 80GB ATA133. Ma on starszą płytę z
prockiem Pentium 500. Podzielił go na 3 partycje. Zainstalował on na nim
WinXP po jakimś czasie system nie chciał wyastartować, nie widział dysku.
Potem na dysku pojawiły się katalogi o nazwach ÷÷÷÷÷÷÷÷.÷÷÷ scandisk pisze
że wpis o nieprawidłowej dacie obcina. Po sformatoweaniu zainstalował Win98
i to samo po jakimś czasie wystąpiło. Czy to problem z dyskiem i mam go
reklamować?