Re: jakie wiatrak for P4?

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 00:13:37 MET

VooDoo napisal tak:

> jaki wiatrak polecicie na p4 prescota 2,4 GHz ?
jesli nie zal Ci kasy, a do tego pragniesz CISZY, to polece Ci to co ja mam
w SIG-u, koszt okolo 200zl za kpl. albo zamiast SP-94 takze XP-120 jesli
Cie wejdzie na plyte. Wiatrak kreci sie na 1500rpm i jest nieslyszalny.

> boxowy... chyba nie jest zbyt wydajny....
oj nie jest, sam go mialem przez tydzien na Cel D 320, nie dosc ze wcale
nie jest wydajny to jeszcze zbyt glosny, a tym bardziej po jakims czasie.

....i to co mowi przedmowca, znajdz sobie northwooda 2,4 albo 2,6 z HT,
uzywany kosztuje podobnie jak prescott 2,4, a o niebo wydajniejszy no i
chlodniejszy :]

--
Abit IS7-E; P4 2,6C@3,25; SP-94 + Delta AFB;