zestaw - pytania: PSU i RAM

Autor: logic7 <logic7_at_REpoczta.MOonet.VEpl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 22:31:01 MET

Witam,

W najblizszym czasie zamierzam nabyc nastepujacy zestaw:

CPU: Pentium 4 630 3,00 GHz
MoBo: Asus P5AD2 Premium
HDD: Seagate Barracuda 7200.7 160GB NCQ ST3160827AS
VGA: Sapphire Radeon X300 128MB 128b
RAM: DDR2 2x512MB PC4300 533MHz lub Kingston DDR2 1024MB 533MHz
     (KVR533D2E4/1G) CL4 ECC
PSU: Topower P6 420W
Klawiatura: Logitech UltraX Flat USB/PS2
Myszka: Logitech UltraX
DVD: LG GSA-4163B

Zestaw nie bedzie krecony. W przyszlosci zwieksze pamiec do 2048 MB,
wymienie karte graficzna i doloze jeden naped hdd i jeden dvd.
Mam w zwiazku z tym pytanie czy zasilacz ToPower P6 420W poradzi sobie z
takim konfigiem? Moze jednak lepiej bedzie kupic jakis inny PSU? Jesli tak
to jaki (zalezy mi na stabilnosci i ciszy :-))?

Mam pytania jeszcze o pamieci. Czy jesli kupie teraz kosc 1024 DDR2 (moze
jakas polecicie?) a pozniej dokupie druga to czy beda one chodzily w dual
channel? Czy bedzie duza roznica w wydajnosci jesli kupie jedna kosc teraz
zamiast dwoch (dual)?

Ps. Nie wiecie kiedy mozna sie spodziewac spadku cen procesorow z serii
6xx? (obecnie w komputroniku 1006 zł za 630).

Ps2. Jesli macie jakies uwagi co do przedstawionego przeze mnie konfigu, to
chetnie bym je poznal.

Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

Pozdrawiam, logic