Wirusik w MBR Part 2

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 21:56:49 MET

Witam!
Jak już wcześniej pisałem - znajomi zaliczyli pad dysku po wirusiku
(a raczej podczas jego usuwania). Niby udało mi się przywrócić MBR
przy pomocy TestDiska ale danych i tak nie widzi. Próbowałem odzyskać
je Ontrackiem ale się powiesił (pewnie dlatego że tych plików tak dużo było)
jednak to co odnalazł miało skopaną struktórę katalogów. Macie jakiś pomysł
co
z tym zrobić ?

PS. By nie generować kolejnego pytania - jak przywrócić dysk do stanu
"pierwotnego"
- takiego jak prosto ze sklepu ? (nie chodzi mi low level format tylko o
wywalenie starych
danych i usunięcie wszelki innych informacji ((MBR))).