Re: overclocking ,cos nie gra

Autor: mbe <psych_at_NOSPAMmaster.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 20:54:48 MET

> proSilence FANLESS PCS-350Watt - 0 dB
> http://www.zasilacze.vsp.pl/index.php?str=main&kategoria=&towar=6
>
> Super Silencer 460W od Seasonic
> http://www.tweaktown.com/document.php?dType=review&dId=604&dPage=1
>
> 350-watowy zasilacz firmy Antec Phantom
> http://www.pclab.pl/art8230.html
> http://pclab.pl/art12329.html

> Jest, i jest dobry, ale to nie piersza liga.

dzieki za oferty, popatrze.
Co Do HuntKeya w testach wypada bardzo dobrze -ten konkretny model, o ktorym
pisze, a czy firma pierwsze liga czy nie to juz mniej mnie interesuje
do tego tez przemawia za nim 36miesiecy gwarancji door-to-door
cena tylko dosc spora, ale ma wszystko co trzeba laczne ze wszszystkimi
zabezpieczeniami i wiatrakiem 120x120 ktory mozna do złacza na plycie
podpiac, a co za tym idzie regulowac obroty

--
Pawel M.
                  [metalbeast]