Re: Dobre nośniki DVD

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 21:07:28 MET

> ps. inni markowi producenci też robią w różnych fabrykach, też są różne
> serie- gorsze -lepsze, więc co to wogóle za kryterium, żeby napisać nigdy
> więcej verbatimów.

Stwierdzenie, ze Verbatim robi bardzo dobre plytki tylko czasem sa kiepskie
a czasem dobre - zalezy na jakie sie trafi... hmm.. nie trafia do mnie.
Takie kryterium, ze sie do tej marki uprzedzilem i juz NIGDY WIECEJ nie
kupie VERBATIMOW i bede odradzal ich kupno na kazdym kroku, bo jest wiele
innych marek, do ktorych uprzedzen nie mam.
To troche jak z warsztatem samochodowym... nawet najlepszy i najdrozszy
serwis moze skasznic Ci samochod i nie szybko oddasz im auto nastepny raz,
tylko poszukasz innego warsztatu, gdzie tez nie bedziesz mial 100 % pewnosci
, ze dobrze naprawia.

::-:: fobiusz ::-::