Re: Trust Imagery 1200 - co za zlacze?

Autor: Smash <stasbron_at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 21:04:09 MET

http://www.hardwarebook.net/connector/storage/scsiexternalcentronics50.html

> Czyli tak Centronics jak do drukarki, tylko 50 pinów. Znalazłem taki
kabel:

> http://allegro.pl/show_item.php?item=42048734

tak, to mi wyglada ze zlacze jest takie jak to przedstawione na aukcji (nie
mam skanera przy sobie ale o tyle napewno jest wieksze w stosunku do lpt),
wiec to raczej to.

no ale teraz to juz nie rozumiem - do skanera to zlacze co na aukcji wieksze
(rozumiem ze jest to wide scsi), a z drugiej strony polaczam do kompa przez
lpt?