Re: Pilna sprawa - aktywacja WINDOWS XP

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 20:06:48 MET

> Nie dość, że mam jako hobby ATARI 800XL,

Tez mialem takie ale z pamiecie 256 kb i stacja dyskow - czyli tuningowane.
A nadal mam Timexa 2048 (to klon ZX spectrum)! Calkiem sprawny i wlasnie
mam zamiar dolaczyc do niego naped cd :-D
Mowie powaznie calkiem - gdyz tam programy byly zapisywane na... kasetach
magnetofonowych i chce je przegrac na audio cd i podczepic
pod Timexa discmana. To jest dopiero asceza. Tylko gdzie ja znajde discmena
monofonicznego ?

::-:: fobiusz ::-::