Re: Opinie o marce ACER

Autor: Pro <ProfesjonalWYCINAMYILEWLEZIE_at_o2.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 19:41:57 MET

Przemek <szulo@buziaczek.pl> napisał:

> Zamierzam takiego kupić w sklepie który dostarcza od razu od producenta
> model "Acer TravelMate 4050" Cena 3900zl
> Pentium M 715 1,5GHz 400MHz 2MB cache Centrino
> 40 GB
> 256MB
> 15"
> Intel 855GME 64MB
> DVD Dual (-RW, +RW)
>
> Tylko że 12 miesięcy gwarancji

Przyjemna maszynka:)

Powiem tak - jak ja kupowałem swoje dwie Cinemy (sygnaturka)
to najważniejsze były dla mnie parametry. Zależy do czego będziesz używał!

Nie wiem, czy zdecydowałbym się na 256MB za tą cenę, choć w Polsce jeszcze
popularne.
Mam nadzieję, że ekran kinowy (16:10)?

Reszta w porządku:)
Ja się gwarancją nie przejmowałem (12 miesięcy)
Niech ktoś na grupie mnie poprawi, jak źle zrobiłem...

Pozdrawiam!
Pro

PS. Zdaję sobie sprawę, że mogę być nieobiektywny :)
Ale bardzo się staram...

--
RandomSigCreator v0.2
PILNIE SPRZEDAM! Pentium M 1,3 dzwięk przestrzenny