Re: Trust Imagery 1200 - co za zlacze?

Autor: Smash <stasbron_at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 18:26:51 MET

> A skoro szerokie to pewnie Wide SCSI ;-)

No wlasnie tak by mi wychodzilo ze to nie jest zwylke SCSI (choć troche
podobne). Zatem rozumiem ze mam szukac kabla Wide SCSI - no i pytanie bo
troche sie na tym nie znam - do komputera u kolegi bardzo kiepskiego (P 133)
mam wlozyc karte - posiadam kontroler Tekram ktory moglbym go mu uzyczyc z
wyjsciem SCSI.

Zatem jeszcze raz.
1. Kupuje kabel Wide SCSI >> SCSI SE (takie male to scsi)
2. Podlaczam go pod ten konroler Tekram w komputerze kiepskim Pentium 133
(pytanie wogole czy go obsluzy???)
3. Instaluje software znaleziony z sieci

Czy dobrze to sobie wyobrazam?

Z gory dzieki.
Nienawidze niekompletnego sprzetu :/