Re: Dysk z XBOX - PC nie widzi

Autor: janekbo <janek.bo-usunkropkeito_at_hotmail.com>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 17:48:24 MET

Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):
> Jestem w posiadaniu dysku wyjętego z konsoli XBOX. Jest to model
> ST310211A firmy Seagate. Bios wykrywa, niestety ani linuxowy cfdisk, ani
> windowsiany fdisk nie rozpoznają dysku i krzyczą o błędach. Jak dostać
> się do tego czegoś? Nie wiem, jaki jest tam system plików, ponieważ nie
> mogę sprawdzić.. może ktoś czymś takim interesował się?

Dysk w XBOXie musi byc Locked zeby byl widziany przez xboxa z
oryginalnym biosem, oryginalny dysk xboxa jest wlasnie w takim stanie.
Wyprowadza sie go z niego konsola z mod-chipem i odpowiednim biosem ...
evox itp. Potrzebujesz zmodowanego xboxa - odpalic z tym dyskiem,
zaposcic Slayersa z plyty i on ci go odbezpieczy... niestety to jedyny
sposob.
janekbo