Odp: memtest+ i timmingi

Autor: bezrobotny <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 17:40:04 MET

dzięki Panowie!

> Może nie pod wszystkimi chipsetami to działa.[???]

może ktoś jednak wie?

> (oczywiście pod warunkiem, że to pamięć zawiniła ;D).

no właśnie bo tylko jeden błąd...

> Jest kilka możliwości: flop, CD. Opis w archiwum programu - Gm.txt.

;o), tyle to mi sie udało, program się odpalił, ale nie mam pojęcia jak go
uruchomić, na dole jest tylko napis "ESC - exit setup mode", po naciśnięciu
zmienia się na coś tam, ale oczywiście testy się nie uruchamiają... poszukam
tego gm.txt - a może ktoś mi podeśle, ;o)