Re: Notebook: ACER Aspire 1362LC czy HP Compaq nx9020 CM

Autor: Escorpion <escorpion.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 17:12:07 MET

Ja mam Aspire 1714 SMi i chodzi jak burza. Mam go od 2 wrzesnia i poki co,
odpukac, zadnych problemow. Na wszelki wypadek dokupilem jednak dodatkowe 2
lata gwarancji.

Acery sa u nas jeszcze niezbyt popularne, w USA znacznie bardziej. Nie znam
tego konkretnego modelu, wiec nie bede sie wypowiadal. Przedtem mialem
Toshibe Satellite i dochodze do wniosku, ze Toshiba zdziera za marke. Nie
wiem, czy podobnie jest w przypadku HP.