Re: Dysk z XBOX - PC nie widzi

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 16:25:33 MET

Użytkownik "Rafal.Doroszkiewicz" <ja@vast.net.pl> napisał w wiadomości
news:cuvjgj$ggp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witajcie,
>
> Jestem w posiadaniu dysku wyjętego z konsoli XBOX. Jest to model ST310211A
> firmy Seagate. Bios wykrywa, niestety ani linuxowy cfdisk, ani windowsiany
> fdisk nie rozpoznają dysku i krzyczą o błędach. Jak dostać się do tego
> czegoś? Nie wiem, jaki jest tam system plików, ponieważ nie mogę
> sprawdzić.. może ktoś czymś takim interesował się?

A moze by tak uzyc googli - bylo wiele razy . Xbox zaklada na hdd haslo
(podobnie jak to jest w laptopach) i przed wyjeciem dysku z xboxa
nalezy odbezpieczyc dysk albo odczytac haslo ( trzeba to robic na konsoli w
ktorej pracowal dysk bo haslo jest tworzone na podstawie innej dla kazdego
xboxa
zawartosci eepromu konsoli) i zdjac je na PC .Jak niemasz dostepu
do konsoli w ktorej pracowal dysk to stalesa sie posiadaczem
polkilogramowego przycisku do papieru
pzdr