Re: Dysk twardy. Błędne wskazania pojemności??

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 12:08:17 MET

Użytkownik "::-:: dysmorfofob ::-::" <lookas2002@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cutj09$o31$1@nemesis.news.tpi.pl...

> ee...czy to znaczy, ze to co sobie XPek zajmie na hdd na przywracanie
> systemu znika z wykazu "wolne miejsce" ale nie pojawia sie rubryczce
> "zajety
> obszar" ?
> Czy tez niefrasobilwie staram sie dopasowac Twoja odpowiedz do pytania
> zawartego w temacie watku ?

Autor posta napisal ze niezgadza mu sie suma miejsca zajetego przez foldery
z iloscia miejsca podawanego przez "Moj komputer" (tzn. jego komputer, tzn.
wiadomo o co chodzi:)), a nie ze nie zgadza mu sie suma miejsca zajetego i
wolnego z wielkoscia partycji:) Chodzi mi o to ze foldery z plikami do
przywracania systemu sa przeciez ukryte, a autor nic nie pisze o ich
'odkryciu' :)... ale namieszalem:)

> ::-:: fobiusz ::-::
Pozdrawiam
Brovar