Re: overclocking ,cos nie gra

Autor: mbe <psych_at_NOSPAMmaster.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 15:36:06 MET

> Nie było 1.7 Northwood, były 1.6A, 1.8A, 2.0A ...
> A Wiliamette to 1.3G do 2.0G co 0.1GHz.

no dokladnie. do 2.0ghz willamete jest
ale jest inna sprawa, ktora mnie martwi. wykazy napiec na plycie
np +5V mam zaledwie 4.03v
a dla -12v mam 8,60 !
reszta odchylen okolo 0,7v
komp zdaje sie byc przez tro lekko niestabilny a napiecia skacza mocno w dol
co sadzicie o zasilaczu HuntKey HK400-XP Silencer, we wszystkich testach
pokazuja odchylenia napiec zaledwie o ok 0,01%
i ponoc bardoz dobrze trzyma napiecia pod obciazeniem,
zalezy mi na tym, bo docelowo chce tu wrzucic jeszcze 2 dyski SATA w sumie
bedzie ich 6)
i procek p4 3.2 ktory jak wiadomo bierze duuuzo pradu

wiem ze zarazx wyskoczy pare burakow co beda mowic zebym sobie wstawil
jakies gowno za 100zl
tym podziekuje.