Re: Notebook: ACER Aspire 1362LC czy HP Compaq nx9020 CM

Autor: Sawa <1_at_1.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 13:21:50 MET

Użytkownik "Konki" <lkonkol_no_spam@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cuvda1$8ku$1@inews.gazeta.pl...
> HP:
> System operacyjny Microsoft Windows XP Home
> Procesor Intel Celeron M 330 (1,4 GHz)
> Wyświetlacz Ekran TFT XGA o przekątnej 15,0 cala, 1024 x 768, 16 mln
> kolorów
CIACH

7 minut temu skończyłem instalować Winde na tym laptopie.
Komp nie nasz (ale ja rozpieczętowałem pudełko) i stwierdziłem brak nośnika
z Drajwerami (winde klient miał swoją) na dysku utworzona jakaś partycja
4GB z preinstalkami WinXP ale brak języka polskiego ;-/ Być może jak
weźmiesz z Windom dodadzą sterowniki ja musiałem targać z netu.

Sawa