Re: "CPU Fan isn't running. Shutdown? Y/N"

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 11:57:16 MET

Wed, 16 Feb 2005 11:09:33 +0100, na pl.comp.pecet, Pawel Gardziejewski
napisał(a):

> ale wiartak sie kreci i jest podlaczony prawidlowo?

Tak, wszystko jest ok pod tym względem.

Płyta główna stara, pewnie była projektowana jak nie było jeszcze tak
dobrze chłodzących wentylatorów, a kręcących się tak wolno
(albo w ogóle wentylatorów, które mają czujniki i jak procesor się nie poci
to kręcą wolno). Pojawiły się wolnoobrotowe wiatraki, zamontowałem i płyta
najpewniej czuje się w obowiązku zawiadomienia mnie, że wiatrak za wolny...
więc pewnie procesor się sfajczy itd

a więc jak zwolnić ją z tego obowiązku?:-)
Nie wiem gdzie ta opcja w biosie...