Microstar K7T Turbo ver. 3 + Ath 1.7XP = problem?

Autor: Bartłomiej Miara <bmiara_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 11:37:18 MET

Witam!

Wcześniej używałem płyty Solteka na KT 133A z procesorem Athlon 1.7XP
Palomino. Zestaw śmigał b. ładnie, aż do momentu kiedy kondensatory
"spuchły", także resety komputera uniemożliwiały normalną pracę.
Nie chcąc wymieniać zbyt wielu elementów, kupiłem samą płytę gł.
Microstar
K7T Turbo ver. 3 [czerwony laminat, KT 133A]. Wg specyfikacji
producenta:
[http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_cpu_support_detail.php?UID=100&kind=1]
płyta powinna pracować poprawnie z procesorami do 1.8 XP Palomino.

Niestety procesor na nowej płycie nie działa. Płyta reaguje na przycisk
włączający zasilanie, ale zaraz zatrzymuje się świecąc 4 czerwonymi
diodami [wg instrukcji coś nie tak z procesorem]. Płyta jest raczej
sprawna, ponieważ poprawie pracuje z procesorem Duron 700.

Wgrałem najnowszy bios - nie pomogło., reset cmos - niepomogło

Ma ktoś może jakieś doświadczenia z tą płytą i tym procesorem?

Bartłomiej Miara