Re: Serwis SONY w Polsce - gdzie?

Autor: T. <cashu_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 10:35:54 MET

Escorpion wrote:
> Czy w naszym pieknym kraju jest gdzies mozliwosc naprawy laptopow
> Sony? Przymierzam sie do zakupu Sony VAIO i nie wiem, czy w przypadku
> awarii bede miec szanse na naprawe.
Żadnych. Mi serwis nawet nie chciał podać part number części która mi była
potrzebna do naprawy. Naprawy chciałem dokonać samemu, ale nie części
(drobnej) już sam nie wyprodukuję. Nawet ze spraowadzeniem części (nie od
Sony) były niezłe jaja :/ Pytałem w Polsce kilkanaście serwisów, w tym sony,
w Niemczech i US. Pytałem o naprawę i części, ale totalna olewka ze strony
Sony.
Laptopa naprawiłem w końcu, ale nie dzięki pomocy firmy Sony, która jedyne
co umiała powiedzieć (na każde pytanie):
"Please send your notebook to us - San Diego, California..." itp

> A moze istenieje mozliwosc naprawy w serwisach innych firm? Gwarancja
> i tak bedzie tylko 90 dniowa amerykanska, wiec nie ma znaczenia, czy
> ja strace czy nie.
Ciężko jest znaleść kogoś kto choćby podejmie się napraw Vaio. Jak możesz
wybrać inna markę to odpuść sobie Vaio i znajdź coś porządnego. Te laptopy
są fajne, ale pomocy przy problemach to nie uświadczysz. A support Sony jest
gorszy nawet niż kancelaria sejmu II RP.

T.
PS Od tamtej pory nie kupiłem od Sony nawet baterii R-6 (paluszka).