Re: Dysk twardy. Błędne wskazania pojemności??

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 10:19:56 MET

::-:: dysmorfofob ::-:: napisał(a):

> No tak, ale Windoza 2003 w przypadku klasycznego formatowania daje do wyboru
> najwiekszy rozmiar 4096 bajtow, czyli, ze tylko zewnetrzne "hackerskie"
> programy pozwalaja na takie dzialania?Jeszcze potraktuje jakis dysk
> cfdiskiem ze Slackware`a moze on pozwoli sobie poszalec.Bo mam jakies
> niejasne odczucie, ze zwiekszenie clustra moze miec sens w pewnych
> przypadkach np. swap umieszczony na oddzielnej partycji.

Już wcześniej pisałem, dlaczego max klaster proponowany przez Windozę ma
4KiB - mechanizmy kompresji nie działają na większym.

Swap można ze względu na szybkość wrzucić na partycję fat16 - mała partycja
ntfs to imo bzdura.

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH