Re: Bledy pamieci

Autor: <> CooLBaRT <> <coolbart_at_list.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 09:12:35 MET

Maly wrote:
> W tym przypadku chodzilo mi o programy: memtest i goldmemory

na jakimś forum doczytalem niedawno ze za błędy w dualu może odpowiadać
włączona funkcja SMART w biosie, ponoc wyłączenie tego powoduje brak
błędów w programach do testów pamieci, u mnie osobiscie w dualu bledow
nigdy nei bylo, poza tym co ma smart od dyskow do pamieci to nikt nie
wie ale moze cos sie knoci , w kazdym razie sprobowac mozna :)