Re: odœwieżanie w LCD

Autor: BelYaal <belyaal_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 08:56:29 MET

To powiem Wam ciekawostke... mam hujdaja 32 cale, takie LCD 16:9, zalecane
jest 1024/768 60Hz.... ale moge wybrac i 120Hz z listy, a gdy to zrobie...
wlasciwie roznicy nie ma, przynajmniej ja nie dostrzegam, moze monitor sam
przycina, choc w instrukcji tez mam, ze bez problemu lapie 75Hz, to nie wiem
jaki jest sens ladowania wiekszej poza ta zalecana, skoro i tak to nic nie
zmienia.