Re: plyta glowna nie daje znaku zycia

Autor: Pawel K <pawel1234ppppp_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 07:22:20 MET

Użytkownik PiterS napisał:
> Sprawdź czy taśmy do dysku(ów) twardych są w dobrą stronę. Często widziałem
> że odwrotne podłączenie objawiało się czernią na ekranie.

tez mi sie to zdarzylo daaawno temu i od tej pory zawsze mam to na uwadze :)
w tym przypadku na ekranie jest pustka przy dolaczonej tylko pamieci i
grafice, czyli niezbednych podzespolach
tak sobie mysle czy czasami moze miec na to wplyw zasilacz? bo ten ktory
mam ma tylko 200W i moze to za malo, chociaz na starej plycie ecs
p6bat-a+ nie bylo problemow, a podlaczonych kart i napedow bylo sporo

pozdrawiam