Matrox Mystique 220 i dziwy w XP

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 00:32:50 MET

Witam.

Tak po prawdzie to nie wiem czy to post na p.c.p czy
alt.pl.comp.os.windowsxp ale jesli wy wyeliminujecie problem sprzetowy, to
im bede rzyc zawracal ;-)

Tak wiec mam ja ta karte graficzna, jako druga grafe z drugim monitorem.

I w momencie zaznaczania ikonek na tym monitorze, pojawiaja sie i znikaja
poziome kolumny bialych paskow (nie do zlapania printscreenem).

Byc moze jutro sie nad nimi poznecam i zrobie im zdjecie, ale nie wiem na
ile sie to uda.

Wszystko inne wyswietla poprawnie, kolory, kreski, kolka, tylko te
paski...

A o tyle zwrocilem na nie uwage, ze wlasnie wymienilem ja z S3 Virge'a
gdzie tego nie bylo.

Zainstalowalem najnowsze stery matroxa do XP, ale to nic nie dalo (za to
zniknely smiecie, ktore w XP czasem pojawiaja sie przy przesuwaniu okienek
a tu pojawaily sie zawsze).

Cos jest z karta czy raczej XP cos modzi?

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055